Translate

2013. február 6., szerda

Búbos banka és villásfarkú szalakóta

Az új évet valami különlegessel szerettem volna kezdeni, ezért választottam egy csodás színpompás és egy kevésbé színes, de annál érdekesebb madarat. Mindkét madár nagyobb testű mint amiket eddig lekicsinyítettem, de azért 1:12 méretarányban ezek is aprócskák.
Tehát az új év első két madara a búbos banka (Hoopoe (Upupa epops)) és a villásfarkú szalakóta (Lilac-breasted Roller (Coracias caudatus)). 
Búbos banka - Hoopoe:
Upupa epops

Upupa epops

Upupa epops

Upupa epops

Upupa epops

Upupa epops

Villásfarkú szalakóta - Lilac-breasted Roller: 
Coracias caudatus

Coracias caudatus

Coracias caudatus

Coracias caudatus

Coracias caudatus

5 megjegyzés:

  1. Fantasztikusak!!! Nem is tudtam ilyen madár létezéséről. (persze az én ornitológiai ismereteim eléggé behatároltak:)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Érdeklődnék, hogy a villásfarkúból nem adnál-e el nekem mondjuk egyet, vayg kettőt? :-)

    Dolog háttere, hogy nekem vannak ilyen madaraim élőben (éppen most odúznak, a napali egyik könyvesszekrényének polcára beépített odúba) így nagyon örülnék ilyen szép miniatűrenk (nagyon jól megcsináltad.., talán egy picit tömzsi let, de a forma, a tartás, a színek kiválóak :-))

    Üdv,
    András
    https://www.facebook.com/vlad.tepes.1840070

    VálaszTörlés
  3. Jut eszembe. Ha kell (mert látom, készítésnél használsz) küldök szívesen tollakat, a villásokon kívül is van egy csomó izgi madaram, szép tollakkal, amiket ha elhullatak össze szoktunk szedni (van ism, aki pl fülbevalóknak szokott kérni)). Ajándék :-), itt csak gyűlik, te meg ahogy látom, hasznát veszed :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves András!

      Megnéztem a facebook oldalon a házi villásfarkú szalakótáidat, gyönyörűek! Nagyon örülök, hogy tetszettek a munkáim.
      Eladásra nem készítek madárkákat, és jelenleg alig jut időm a hobbi madár készítésre is. Két éves kisfiam mellé most várjuk a testvérkét :)Nem ígérem, hogy a közeljövőben, de egyszer készítek egy villásfarkút ajándékba!
      Üdv.: Fanni

      Törlés
    2. Azóta kikeltek a fiókáik is, most 9/13-án este. Úgyhogy nagy az öröm :-)
      Ha minden igaz, ez az első alkalom, amikor Magyarországon szaporodtak.

      Gratula a gyermekáldáshoz és sok erőt, energiát (gyakorló szülőként)sok türelmet kívánok hozzá :-)
      Ajánlatom áll, ha kellenek szép, autentikus tollak (sok egzotikus madarunk van) adok/küldök szívesen. A kis villást meg előre is köszönöm.

      Törlés