Translate

2012. október 22., hétfő

Kék cinege

A következő madárka amit szerettem volna készíteni, egy apró széncinege lett volna, de egyszer csak érkezett egy kedves kérés, hogy miniatürizáljak egy kék cinegét. Így a széncinegém még kénytelen várni picit...
A kék cinke szárnyán van egy fehér csík, de az a nagy igyekezetben lemaradt az enyémről, és csak a fotózás után vettem észre, szóval utólag majd korrigálni kell. A lábán egész stabilan áll, lehet ide-oda rakosgatni bátran, ezt ki is használtam, és kicsit szórakozgattam vele fényképezés közben. 
Íme:


Cyanistes caeruleus

Cyanistes caeruleus



Cyanistes caeruleus



Cyanistes caeruleus

Cyanistes caeruleus



Cyanistes caeruleus


3 megjegyzés:

  1. Nem vagyok nagy ornitológus, így nekem nem is hiányzik az a csík :)
    A képek viszont nagyon jók!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! pont most írtam neked :) lehet kicsit sokszor megkapod az üzenetem, mert nem értettem miért nem jelenik meg :) de már értem :)

    VálaszTörlés
  3. Elvan a gyerek, ha játszik... :))) Nagyon édes lett! Várjuk a folytatást.

    VálaszTörlés